Translate

пʼятницю, 26 липня 2019 р.

Науково-практичний семінар "Технологія навчання учнів початкової школи Smart Kids" - ІІ етап 2019-2021 н.р.

Вельмишановні учасники проекту! Запрошуємо Вас взяти участь у науково-практичному семінарі "Технологія навчання учнів початкової школи Smart Kids" - ІІ етап 2019-2021 н.р.!!!


Семінар відбудеться: 20 вересня з 09:30 – 14:30 в приміщенні компанії Майкрософт
!!УВАГА!! Учасники мають взяти з собою ноутбук або нетбук!
Адреса проведення: м. Київ, вул. Жилянська, 75, 4-й поверх.
Попередня реєстрація:   ФОРМА 
АБО посилання:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpdMG2NUsO2s9EaCFdMTNWofFT2SS9fIloVxTbW4-BGeofVQ/viewform?usp=sf_link

Чекаємо зустрічі з ВАМИ!!
Чекайте на запрошення!

2 коментарі:

  1. Шановна Світлано Григорівно! Вибачте,що вкотре Вас турбую. Але хочу з'ясувати таке питання.Від нашого навчального закладу НВК№10 м.Хмельницького на семінар 20 вересня зареєструвалась заступник директора Скочеляс Євгенія Іванівна. Вона не зможе приїхати з поважної причини.Чи можна приїхати мені на семінар, якщо я не зареєструвалась, замість Скочеляс Є.І. Я вже не змогла зареєструватись, бо форму для реєстрації було закрито раніше, ніж до 05 вересня. Я, вчитель початкових класів Синиця Лариса Олексіївна. Якщо так, мені потрібно знати, адже слід вирішити питання із придбанням білетів завчасно та отримати запрошення на свою скриньку.Дякую! Буду рада отримати відповідь.

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго вечора ,Світлано Григорівно. Вибачте , що турбую, але я вчора хотіла перевірити чи пройшла реєстрація моєї школи на семінарі, але коли відкривала сторінку то не могла перглянути список.Ніби сторінка зависла. А мені потрібен 47 номер. І хотілося зразок уроків та К\Р переглянути.

    ВідповістиВидалити